Wednesday, January 27, 2010

Masa....Mia.....

subhanallah..skejap tul masa berlalu...tup2 nak abis dh bulan 1..nk msk bulan 2 plak...spanjg awal tahun pun..mcm2 perkara dh berlaku..ada suka..duka..pahit..manis...tulah lumrah kehidupan....
lama tul aku x update blog ni..masa xder...org nk beblog awk pun sama..tapi....xleh nk commite sgt..hehehe..takpe janji sesekali aku update gak kan....
nak citer pasal mia la....mia skang ni..mak aiii..makin cerdik..makin kletah..hehehe...skejap jer..dh stahun sbulan ank mama kan...mcm2 kerenah...mulut dok ngomel jer..dh pandai marah aku dah...dgn muker nyer+kening bekerut..siap tangan lagi.....marah bebel kat aku..yerlah..dh time mandi dia..aku still dok ngemas umah lagi...heheheh..dia leh diri kat pintu mak tok dia..dia ngomel ntah aper2 kat aku....guling2 aku ktawa....mia...mia...tapi dh besar nanti jgn mcm tu tau..tak baik..dosa.....mia ni..kalo dia dh wat salah...x kire la per pun...dia leh salahkan mama&babah dia..hehehe..slamba jer muker dia siap ckp 'ayyok' kat kami ni... terbahak2 aku laki bini gelakkan dia...mia..mia....bnyk lagi kalo nk citer pasal mia ni...nantilah eh..kiter smbung...nak upload gambo terbaru dia pun....kemain susah lagi...nantilah yer...

No comments:

Post a Comment