Wednesday, April 15, 2009

PeRikSa

Smalam...14.04.09 aku peksa..aduhai..first time tu..mcm2 yg belegar2 dlm pale otak aku ni..nak membayangkan soalan2nye...buku??? taknak tebal pulak...apa yg nak dibaca pun tak tau..rencam aku dibuatnye...biler plak masa aku nak mentelaah ni??? siang dh tentu keje..blek umah..dh sibuk ngan Damia ....aduhai...nak curi2 baca pun tak masuk dlm pale otak langsung...akhirnya..dgn smangat waja dan confident diri yg tahap gaban itam...aku nekad jer...hentam sajalah labu..ikut logik akal...hehehehe..boleh ke cam tu? ah...lantaklah...lagipun diorang kata leh refer buku..so...kalo sempat..aku selak2 la skit....
pepagi buta dh bangun...coz kena smpai ofice before 7:30 pagi..driver tunggu pat keje...ikutkan nak drive sendri..tapi memandangkan tak tau mana tempatnyer..so...mintak tolong org antorkan...smpai di J.A.Rasidence Johor...ceh...kemain confident lagi aku melangkah...ramai gak yg amik peksa ari tu..
dlm dewan tu...ada 2org pengawas dr SUK...yg sorang tu tak nak cam katun lak aku tgk..aku dh senyum2 kambing sendiri...hehehehe....ceh..masing2 pun dgn bangganyer letak buku rujukan atas meja..tetiba jer masa nak edarkan kertas soalan...pengawas tu pun berkata.." maaf yer..smua buku rujukan sila simpan...kat arahan kertas soalan ni kata...sebarang rujukan tidak dibenarkan"......masing2 dh tepinga2..alamak..biler plak arahan baru ni kuar..baru smlam bebudak ni peksa leh refer buku..naper lak time kitorng trus tak bleh..masing2 dh tak puas hati....tapi nak wat camner dh arahan JPA so..kami smua dgn muka hampa dan tertanya2...simpan la buku...
paper B..kira ok lagi soalan2nyer...masuk jer paper C...haallllaaamaaakkkk..tak nak mencanak lak susah soalanyer...aper yg merepek no soalan ni oiii...aduhai bukan lauk pauk aku lak tu....terkial2 aku nak jawab...sekali lagi..aku...hentam sajalah.....
emmm..ntahlah..mudah2an...aku lulus ngan cemerlang...tapi harapan cam nak kena repeat tu..cam cerah gak...hehehehehe...takpelah kengkawan..kalo kena repeat gak..kita jmpa lagi bulan 10 yer...huhu..tapi kurang2nya aku dh ada pengalaman peksa..dan aku dh tau camner soalan2nyer.....tepat kul 12 tengahari...smua dh setel...aku begegas balik ke kulai....tata....

No comments:

Post a Comment