Friday, March 27, 2009

Susu..oh Susu...

smalam p beli susu damia..huh..dah lah susu damia susah nak cari area2 umah tu ha..ingatkan kat guardian ada...diorang pun jual tak bnyak..dlm 4kotak jer...so kuar umah lewat la kononnyer...dekat kul 9 baru kuar umah...tiba guardian huby jer yg trun coz damia biasalah..kalo naik keta..gear tak sempat tukar lagi dia dh trus lelap..hehehe...dlm hati bekata..mintak2 la ada...skali tgk huby kuar tgn kosong jer...alamak!!! kompom abis ni..adus..camner ni..sini jer yg ada..emm..relax2..tgk lak kat pasar raya KINI...ari tu cam teprasan ada...tapi...menghampehkan...pun takder gak...so..nak taknak..tepaksa naik JB...alamak sayang..sempat ker kita naik JB ni...huby senyum jer..relax la mama...suami mama kan pemandu F1....aduhai..nak tegelak pun ada...nak marah pun ada...sape tak kenal ngan huby aku ni...mmg bwk keta..aduh mak aiii...kalo org yg tak brani..mmg tobat la tak naik ngan dia...memula aku kwn ngan dia pun...first time naik keta ngan dia..kering darah aku dibuatnyer...setiap kali naik keta ngan dia aku mengucap kalimah syahadah dulu :-)...skang aku dh terbiasa..dan aku pun dh ikut jejak langkah huby aku bwk keta laju...siap berembat lagi...hehehehehe...geleng kpala suami aku.....eh...sayang la yg ajar mama jadi pemandu F1 gak....yerlah..suami rintik..bini lagi berintik2.....eh dh mlalut lak citer pasal F1 ni...ok..tiba jer TESCO tebrau..ngam2 kul 9:30...hebat tak hebat la...tu kalo org lain bwk kompom sampai TESCO dh tutup..hehehehe.....trus p beli susu damia S26 GOlD..fuh lega ada...cari plak sabuh basuh baju dia...takder la plak...cari nestum beras perang pun takder...so...pegi TESCO smata2 beli susu anje mama jerlah.....

No comments:

Post a Comment